miercuri, 14 decembrie 2011

Nu!

"Rebecu, nu roade firul!"
Se uită la mine cu ochi mari cum îi iau firul din gheruțe, singurul fir din toata camera care nu a putut fi ascuns în vreun pat de cablu și pe care l-a dibuit imediat evident, iar o secundă mai târziu dorește să-l înșface din nou. Și din nou. Și din nou. Și fereastra rezistă... rezistă... rezistă... amatorii de reclame știu de ce. (Și apropo de reclame, care este fascinația? Oriunde ar fi, orice ar face, întoarce capul teleghidată spre televizor de am ajuns să îl închid toată ziua sau să schimb canalul imediat ce se aude vreo muzichie apetisanta.) Pe când o percutare a cuvântului "nu"?
Cum să nu rod eu firul ăla? Dar e așa de bun, așa de gustos, ah, gingiile mele s-ar simți atât de bine cu plasticul ala negru între ele. Cum să nu ma înfig în singura priză rămasă neacoperită (evident cu protecție contra copiilor, dar parcă totuși nu e bine să îi dea târcoale)?
Ah, pomul! Uite pomul! (Da, ne-am grăbit, ce sa facem) Să tragem de ... ah, nu ajungem... dar nu-i nimic, încercăm, ce dacă e sus? Ne întindem, ne întiiiindeeemmm... și uite cum ajungem cu vârfurile degețelelor la suportul de pom de se sperie aștia doi și sar ca arși. Ce-or avea? Ce s-o întâmpla daca trag și eu un pic? Iar nu? Fir-ar să fie de nu, dar ce am voie să fac? Am voie să rod jucăriile mele... da, dar m-am cam plictisit de ele... Am voie să explorez locuri asigurate contra pericolelor... Booooring! Oameni buni, unde este "the thrill"?
Și cum să nu mă trezesc de zece ori pe noapte când sunt așa de multe lucruri de făcut, atât de multe momente în care aș sta în poponeț sau m-aș ține de barele patului în loc să dorm... Ce-i aia să dormi? Somnul este pentru oameni bătrâni, eu sunt tânără, vreau să trăiesc! Dar singură? Nu, nu e bine singură, trebuie să am companie, cine oare cine? Ah, uite cea mai bună prada, mamamammmama sau, după dorințe, mimimimimi, care sare la primul meu scâncet să ma ia în brațe... și... nu! nu nu! ce faci? Nu vreau să mă culc la loc, sunt prea multe locuri de explorat, prea multe activități de încer... hm... dar ce bine e totuși în brațe... hai parcă aș adormi un pic, dacă tot s-a trezit, să se uite la mine ce frumos respir în somn... Dacă îmi dă și un pic de lăptic e și mai bine... da, da... bun... Sforrrr......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu