sâmbătă, 26 mai 2012

Cuvinte?

"Gata" când se termină. Orice. Cam primul cuvânt cu sens.
"Nu mai e" cu varianta "mai e" atunci când uită de prima parte.
"Uiti" la orice presupune atenția celor din jur.
"Am-am" când mă-sa uită ce voce are și atacă "Azi Grivei e mânios", iar Rebe Bebe, miloasă, își zice să o ajute că prea se chinuie, măcar refrenul să i-l cânte. Prin extrapolare, dacă se întreabă cum face cuțu, se răspunde la fel.
"Ma-ma" pe toate vocile când e nevoie.
"Pa" rar, foarte rar. 
Iar de ieri, "nu". Clar. Am zis.

Și cam atât. A, noțiuni din astea de toate zilele, repetate de ț ori de pe când avea o zi? Nici gând. Pentru tot, folosim "î". Repetat, apăsat, prelungit, modulat, de sute de ori pe zi. Mă jur, vreau vocala scoasă din alfabet.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu