duminică, 12 februarie 2012

Are febra... si?

Infanta Rebeca are febra. Si ce? Eu cand am febra doresc sa stau intinsa sau cat mai comod macar, sa butonez televizorul si sa dorm cat mai mult. Infanta, nu. Infanta doreste sa faca orice numai sa stea linistita nu. Ma asteptam sa doreasca sa stea in brate si sa se iubeasca cu mine. Da, cum sa nu, cum vreau eu, da, da, cam vreo 10 secunde. Dupa aceea, .... trebuie.... sa.... ma ... rostogolesc din brate si sa ajung... pe ... podea! Da... jucarica... trebuie sa ating jucarica... si sa i-o dau mamei. Din nou. Si din nou. Si din nou. Si pe aialalta, da, da, aia e si mai frumoasa. Hm.. parca ar fi buna si o carte. Cu poze. Multe. Cu animale. Ce-ore fi alea nu se stie, ca in afara de pisici si de caini nu am prea vazut in realitate din astea. Dar daca ma intreaba "unde e porcul?", stiu, da, da, bat in pagina cu chestia aia mare si grasa si primesc pupaturi. Sa bat si in aialalta? Nu pupaturi? Bine, e clar ca am raspuns gresit, nu mai zic ca acolo e porcul.
Concluzia mea e ca e bine sa fii copil.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu